viernes, 19 de diciembre de 2014

PROJECTE DE VIDEODANSA



Eironeia Produccions obre un procés de selecció de ballarines professionals per a un projecte de videodansa remunerat.

El procés consta de tres fases.

La primera es tancarà el divendres, 30 de gener. S’ha de trametre el currículum; tres fotografies: primer pla del rostre; cos sencer i imatge ballant; i, almenys, una gravació de treballs realitzats (preferentment, sols o duos).

La segona es tancarà el 20 de febrer. En aquesta data es comunicarà a totes les persones que hagin participat en el procés la selecció de fins a dotze ballarines que passaran a la tercera fase.

La tercera fase consistirà en una sessió de treball individual, d’un màxim de noranta minuts, amb la coreògrafa i el director de la pel·lícula. Aquestes audicions tindran lloc a la seu d’Eironeia Produccions a Banyoles en la data convinguda amb les candidates. Totes es faran abans del 10 d’abril.

Després d’aquesta sessió de treball comunicarem la selecció definitiva de les ballarines que participaran en el projecte.

A títol merament indicatiu, es preveu que els assajos i la gravació duraran tres setmanes i tindran lloc el mesos de juliol, agost o de setembre.

Per a més informació i tramesa de material:

(les gravacions en vídeo, sobretot si són d’alta qualitat, és millor enviar-les mitjançant wetransfer o similar)

PROYECTO DE VIDEODANZA

Eironeia Producciones, S.L. abre un proceso de selección de bailarinas profesionales para un proyecto de videodanza remunerado.

El proceso consta de tres fases.

La primera se cerrará el viernes, 30 de enero. Debe enviarse el currículum; tres fotografías (primer plano del rostro; cuerpo completo; imagen de espectáculo); y, al menos, una grabación de trabajos realizados con coreografía contemporánea (preferentemente, solos o dúos).

La segunda fase se cerrará el 20 de febrero. En este período se analizarán todos los documentos y vídeos, se escogerán hasta doce bailarinas que pasarán a la tercera fase y se comunicará a cada candidata la decisión adoptada.

La tercera fase consistirá en una sesión de trabajo individual o en pareja, de un máximo de noventa minutos, con la coreógrafa y el director de la película.

Estas audiciones tendrán lugar durante todo el mes de marzo en la sede de Eironeia Produccions, en Banyoles, en la fecha convenida con las candidatas.

A título meramente indicativo, la previsión de ensayos y grabación es de tres semanas consecutivas durante los meses de julio, agosto o septiembre.

Para más información y recepción de documentos:

(Las grabaciones en vídeo, principalmente si son de Alta Definición, es mejor enviarlas mediante wetransfer o similar).

No hay comentarios: